söndag 19 december 2010

Vilken mysig dag

Myspys dag med min lilla Ebba och min Mamma....

Boston 8 veckor

Dagen till ära så fick jag en välbehövlig sovmorgon såååååå skönt, Ni som jobbar mkt och har småbarn vet( och en helt underbar bitande hundvalp)
När jag vaknat och klätt och så Åkte jag och Ebba och hämtade min mamma för en dag på Stockholmsmässan i Älvsjö.
 Det är ju hundmässa!
Det är ett måste varje år....massa bra erbjudanden och leksaker och halsband till en förbannelse.... just nu passade det ju kanon bra för våran prins behöver ju typ allt, halsband(köpte ett gäng) visar en annan dag.
Leksaker som piper fick han också,,,, hans favoriter!!
han slutar liksom bita oss om han har en pipleksak att konsentrera sig på...alltså bita i den så den piper oavbrutet i en timme ungefär sen e den trasig = bita på oss igen

Inga kommentarer: