torsdag 21 oktober 2010

Pretty Baby

Igår efter jobbet åkte jag och Alexandra till skäris för att köpa lite smink. Mitt puder är slut, panik!!! Så vi åkte för att shoppa det. Det blev såklart Kanebo. Det bästa för en frisör som mig. Motverkar feta, glansiga ytor som det lätt blir:)

Jag köpte ett läppstift också, från Make Up Store. Jätte fint tycker jag!



Pretty baby heter det.



Jag är lite sugen på att beställa löshår också.. blir galen på det korta emellanåt.
Jag tycker att Elin Kling är så jävla snygg i håret. Lagom längd och lagom fylligt.
Jag vet vad de flesta tycker om det, men jag måste känna mig snygg.. så jag tror det blir en liten beställning när jag kommer till salongen :)
Här får ni en riktigt snygg bild på en jäkligt snygg frilla och tjej..




kramar Lovisa


Inga kommentarer: