tisdag 12 oktober 2010

Under 20 eller över 30? Det e frågan!?


Hur sött kan det bli!



Vilken dag helt hysterisk, sjukt mkt att göra här idag på jobbet. försöker även emellan kunderna fota mina objekt jag ska sälja på Tradera..Rensade garderoben i söndags, jag e världs bäst på att kööööpppa massa grejor för massa pengar och sen inte använda dem. Det gäller även kläder och skor till Ebba.
Usch va jag e slösig med pengar!
Men nu e det dags att sälja av lite läs mycket.
Det e nu det gäller: Nu eller aldrig, Död eller levande...
jag måste!!!

Hej alla där ute!!!

Jag måste berätta vad som hände i helgen, trot eller ej!???
Jag fick visa leg på systemet, och lilla kassörskan trodde verkligen att jag va under 20:i.
Hon bad om leg och jag skit glad plockar upp min väska gladeligen... och tar upp plånkan och tror verkligen legget ligger i det vänstra facket, men neeeeej det e bort...gömmer sig kanske bakom något skrynkligt kvitto....hittar det inte....jag får verkligen panik....kön växer och lilla kassörskan (hon va typ 10 år yngre än jag) ber mig ta´t lungt, hon säger att det brukar gå lättare att hitta sitt legg då...typ hon menar underförstått att jag skulle erkänna att  jag inte har åldern inne, och inte låtsas att jag tappat bort det....men ha jag hittade det!!
Hon höll på tappa hakan och tänderna med för den delen.
När hon läste mitt personnummer..haha jag har ju till och med passerat "måste visa legg åldern upp till 25" 

Men ändå blev jag så glad...tänk om det fortsätter...när jag e 40 ser jag ut som under 30 osv .....rätt NICE!!!


Tack lilla kassörskan du gjorde min helg!!!


Nu måste jag åter gå till lite work!!

Säger God natt redan nu, jobbar apsent;-)









Inga kommentarer: