torsdag 28 oktober 2010

Imorse var Lisa och jag på salongen klockan tio och klippte två söta killar. Efter de tog vi oss en varsin kaffe med skummad mjölk (som ni kanske märkt att vi gillar).. mums!
Sen åkte vi till woken i fruängen och åt lunch. Fast det fick bli en snabb lunch eftersom jag skulle vara på St:Görans sjukhus en kort stund senare.
Jag röntgade min handled. Jag har fått en ganglion. Det är en knöl, typ.
Det var lite småläskigt tycker jag.. men det gick bra. Jag fick lyssna på nrj i hörlurarna:)
Sån himla tur att alla bra låtar spelades då tycker jag!!
Plus att Lisa följde med som stöttande coach ;)

Sen efter de var det rally till salongen för att fixa till Johannas hår.
Blonda och ljusbruna slingor blev det. Tyvärr tog jag ingen bild men det blev lite såhär..



ganska lika faktiskt


Nu ska jag sova!
God natt

/Lovisa

Inga kommentarer: